Ліцей №16
імені Володимира Козубняка
  • Головна
  • Про ліцей
    • Історія школи
    • Адміністрація закладу
    • Кадровий склад
    • Правила прийому до закладу освіти
    • Територія обслуговування
    • Режим роботи закладу
    • Форми організації здобуття освіти
    • Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП
    • Організація харчування
  • Публічна інформація
    • Статут
    • Ліцензія
    • Посилання на соціальні мережі
      • Посилання на Facebook
    • Структура та органи управління закладом освіти
    • Мова освітнього процесу
    • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, що навчаються
    • Розмір плати за навчання
    • Перелік додаткових освітніх послуг
    • Стратегія розвитку
    • Вибір та замовлення підручників
    • Мережа класів
    • Звіт про діяльність закладу освіти
    • Вакансії
  • Освітня діяльність
    • Освітня програма
      • Навчальні програми
    • Розклад уроків
    • Структура навчального року
    • Інструментарій оцінювання
    • Академічна доброчесність
    • Моніторинг якості освіти
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Інклюзивне навчання
    • Готуємось до ЗНО / НМТ
  • Науково-методична робота
    • Атестація педагогічних кадрів
    • Дослідницькі проєкти
    • Професійний розвиток педагогів
  • Виховний простір
    • Психологічна служба
    • Правила для учасників освітнього процесу
    • Гуртки
    • "Сокіл", "Джура"
    • Участь у проєктах
    • Поради батькам
    • Новини
  • Безпечне освітнє середовище
    • Безпека в школі
    • Безпека в Інтернеті
    • Соціальний захист
    • Протидія булінгу
  • Фінансово-економічний відділ
    • Кошторис та фінансовий звіт
    • Закупівлі
      • Закупівлі 2023
      • Закупівлі 2025
  • Контакти
  • Новини
Home Освітня діяльність Інклюзивне навчання Загальні правила спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами

Інклюзивне навчання

Epson Stylus Office B42WD


успешное интернет продвижение сайтов

-        Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. (https://drive.google.com/file/d/1hRZF0jV7sJ0-QTzvEJqO03ObhrotjFes/view?usp=sharing)

-        Про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2023 – 2024 н.р.

(Лист МОН № 1/13094-23 від 31.08.2023 р. https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizaciyu-osvitnogo-procesu-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-u-20232024-navchalnomu-roc)

-        Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми Ліцею № 16  імені Володимира Козубняка

(https://drive.google.com/file/d/1TOB8fi5zhlifuLQ5nV_HpZPtRqluslE6/view?usp=sharing)

Що таке інклюзивна освіта?

Інклюзивна освіта дає можливість усім учням у повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.

Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.

Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.

Переваги інклюзивної освіти:

-        Діти навчаються разом у звичайній школі.

-        Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.

-        Діти отримують можливість жити разом з батьками.

-        Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

-        Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

-        У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.

-        Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

Поради батькам:

-        Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.

(https://drive.google.com/file/d/1im5Q8js11ueLNRiuVzSLKfqm96xzJ_p8/view?usp=drive_link)

Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. Відповіді на запитання містять посилання на основні законодавчі та нормативно-правові документи, інші літературні джерела, а також коментарі, які можуть не співпадати із зазначеними першоджерелами. Ми робимо це для того, щоб читачі краще зрозуміли суть інклюзії, а також віримо, що краще розуміння цього процесу приведе до нових, покращених змін як у законодавстві, так і у практиці.

♥ ♥ ♥

На виконання Закону України «Про освіту» від 05.09. 2017 р. №2145-VIII, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року № 463-IX (із змінами), постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», Постанови КМУ від 21.02.2018 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» (зі змінами), листа Міністерства освіти і науки України від 03.08.2023 № 1/11479-23 «Про методичні рекомендації», відповідно до висновків Хмельницького інклюзивно-ресурсного центру № 1 про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, на підставі заяв батьків учнів, за погодженням з Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради, з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти, реалізації прав дитини з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, в 2024-2025 навчальному році організовано два класи (2-Б, 2-Г) з інклюзивним навчанням.

 

Онлайн магазин ноутбуков и комплектующих
Губки, щетки, полотенца

Контактна інформація

Адреса: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 72.

Телефон: (0382)79-57-16 – приймальня;

(0382)79-51-56 – бухгалтерія.

Електронна пошта:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

–
Designed By
Powered By